3000-se ja suurema kogumahutavusega laeva kapten
Peale maadeavastamise paljudel erinevatel laevadel (kuivlasti – , konteiner-, Ro-Ro ehk veerekauba- ja reisilaevad) otsustas kodumaal oma kogemusi ära kasutada ning töötab juba 10 aastat vanem-merelootsina Tallinna ja Muuga sadamates, jagab oma teadmisi laevaehitusest ning manööverdamisest ka Mereakadeemias. Lisaks jõuab ta veel Veeteede ametis töötades laevaliiklusel silma peal hoida. Kokkuvõttes on diagnoosiks “ravimatu meremees”.
Jaak Tulk
3000-se ja suurema kogumahutavusega laeva kapten
Aastakümneid kaptenina töötanud, millest pool aega möödus kaugetel meredel ja ookeanidel seilates, pool aga Läänemerel, Eesti merepiiri valvates ning merehätta sattunuid otsides ja päästes. Nii et see ta on: kapten ja komandör, kes nüüd tegeleb hobidega – mille hulka kuulub ka väikelaevajuhtide õpetamine.
Erki Tulk
3000-se ja suurema kogumahutavusega laeva vanemtüürimees
Peale pikki aastaid meresõitu erinevatel ookeanidel kaubalaevadega oli aeg mere-elu vahetada pere-elu vastu ning asuda kaldale tööle. Alates 2005. aastast on hõivatud südamelähedase merendusega Veeteede ametis laevaliiklust juhtides ning samal ajal erinevaid täiendkoolitusi tehes ja põhiliselt väikelaevajuhte välja õpetades.
Romet Metsa
500-se ja suurema kogumahutavusega laeva vahitüürimees
Merd kündes maakerale tiiru peale teinud tüürimees otsustas kiired laevad vahetada rahulikuma kaldateenistuse vastu ning tänasel päeval võib öelda, et kui just paadiga merel pole siis teeb palgatööd Veeteede ametis laevaliiklusel kätt pulsil hoides.
Triin Saks
Mootoriga ja/või purjedega väikelaeva kogupikkusega kuni 24 meetrit merel ja sisevetel piiranguteta väikelaeva juht
Aastaid väikelaevade ja merendusega seotud Triin hoiab õigel kursil koolitusega seonduvat ning rikub pidevalt reeglit “naine laevas, laev põhjas” – sest talle meeldib rohkem lõunas, kui põhjas seilata. Ning ilma Triinuta oleks meie meeskond meremeestele kohaselt pidevalt kreenis.